Klacht Bax-Shop.nl: ZEER SLECHTE SERVICE-NIET BEREIKBAAR PER E-MAIL EN/OF TELEFONISCH.

jpmvaneck

Na bestelling (8 februari j.l.) krijg ik geen bevestiging.
Op 11 februari e-mail gestuurd maar wordt niet beantwoord, wel na 4 dagen, vlgs Bax-Shop wegens enorme drukte(?!).
Telefonische vermelden ze een wachttijd van minimaal een half uur (?), wederom wegens enorme drukte.
Ik vind dit tegen het onbeschofte aan hikken en zal dan ook iedereen aanraden eerst drie keer goed na te denken alvorens bij deze webshop een bestelling te plaatsen. IK in vedergeval nooit meer!

1e; De klant een bevestig sturen van de bestelling.(track en racenummer!).
2e; Verberg je niet achter smoesje (b.v-enorme drukte)

Bax-Shop.nl
    Beste heer/mevrouw van Eck,

Bedankt voor jouw bericht. Uit de tekst en de informatie die is doorgegeven, komen helaas geen ordergegevens naar boven. We hebben een order- klant of postcode + huisnummer nodig om je verder te kunnen helpen. Zodra we die gegevens hebben gekregen, kunnen we de status van de bestelling nakijken en indien aanwezig de track & trace code doorsturen.
    Het is al een tijdje erg druk bij ons waardoor we helaas niet tijdig op iedereen kunnen reageren. Om die reden hebben wij enkele maatregelen getroffen. Zo geven we bijvoorbeeld in het telefoonbandje aan dat het extreem druk is en dat de reactietijd per e-mail vier dagen is. We hebben gemerkt dat dit helpt en de achterstand begint wat in te lopen.
    Indien we je nog verder kunnen helpen, dan ontvangen we graag de gegevens.

Amanda
    Bax Music

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?