Klacht Bax-Shop.nl: Zo lang heb ik nooit op een product hoeven te wachten

Singer Songwriter

Eind december 2019 heb ik een Preamp besteld omdat ik met spoed opnames moest maken. Ondertussen nog niets ontvangen. Echt jammer.

Een andere preamp die wel op voorraad is tegen gereduceerd tarief. Ik had die preamp die ik bij Bax besteld ergens anders kon kopen die was echt 25% goedkoper. Dat heb ik niet gedaan omdat bij BAX een microfoon als cadeau werd gegeven door de fabrikant.
En ook extra korting op reeds bestelde preamp die ik nog niet hebt ontvangen. Ik moest ergens anders preamp huren om de opnames af te ronden.

Bax-Shop.nl
    Beste heer/mevrouw Kalezk,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We kunnen het ons voorstellen dat het niet fijn is wanneer je een tijdje moet wachten op de ontvangst van jouw bestelling. Bij dit product stond echter wel aangegeven dat we het niet op voorraad hadden. Qua levering zijn we afhankelijk van de leverancier. Om die reden kunnen we de levertermijn van backorders ook niet 100% garanderen en geven wij er normaliter geen compensaties voor.
    We zien dat jouw preamp gisteren in ons magazijn is geleverd. Binnen een paar werkdagen wordt het product dus naar je opgestuurd. Houd je mailbox in de gaten voor de verzendbevestiging.
    Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Singer Songwriter
Ik wil toch een klacht in in dienen. Voor niets zo lang moeten wachten. Ik kreeg nu een gebruikte, demo spul die op zijn doos een grote beschadiging heeft. Iemand heeft dus de voorkant van de doos van WA273EQ beschadigd. Ik vind het echt onprofessioneel dat ik zoiets alsnog krijg. Ik had deze ergens anders moeten bestellen. Nu ben ik cadeau van WARM audio wa87 ook kwijt. die heb ik geen seconde kunnen gebruiken. WA273EQ heb ik zojuist gekregen. Ik hoef het ook niet op deze manier. Nu moet ik helemaal weer naar een DHL punt. Dat kost me weer zo veel tijd. En al die 9 weken voor niets op moeten wachten! Echt spijtig! Ik heb zojuist retouraanvraag ingediend. Wat een ervaring :-(

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?