Klacht Baytat: niet geleverd badmeubel na 3 maanden maar wel 50% aanbetaling zonder teruggave

Klachtnummer
# 403501
Gebruiker
theodebruin
Datum
0 reacties

Details

Klacht

er is een badmeubel besteld in 10 Augustus 2019 en er is 190 euro aanbetaald. Er wordt echter niet geleverd na inmiddels 3 maanden. tot voorkort stond er nog een advertentie op de website over het product wat dus blijkbaar nog gewoon leverbaar was. Meerdere keren telefonisch contact gezocht maar geen reactie meer. Wij zijn er nu klaar mee en willen ons geld terug wegens niet geleverde product.

Gewenste oplossing

Wij willen ons geld terug een bedrag van 190 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Baytat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Baytat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen