Wij vinden dat Baytat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Baytat: niet geleverd badmeubel na 3 maanden maar wel 50% aanbetaling zonder teruggave
Details
Klacht
er is een badmeubel besteld in 10 Augustus 2019 en er is 190 euro aanbetaald. Er wordt echter niet geleverd na inmiddels 3 maanden. tot voorkort stond er nog een advertentie op de website over het product wat dus blijkbaar nog gewoon leverbaar was. Meerdere keren telefonisch contact gezocht maar geen reactie meer. Wij zijn er nu klaar mee en willen ons geld terug wegens niet geleverde product.Gewenste oplossing
Wij willen ons geld terug een bedrag van 190 euro.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.