Klacht Baytat: Slechte service/oplichting

Klachtnummer
# 425763
Gebruiker
Teleurgesteld
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 9 maanden geleden een laminaat vloer laten leggen door dit bedrijf.
Het gedonder begon al dat er 2 alleen maar Turkse vloeren leggers waren die geen Nederlands of wat dan ook spraken. Deze mannen I en A lieten ook alle troep achter na de klus. Na een week kwam er al een plak plint in de keuken los en in de hal lag 1.andere kleur laminaat ertussen. Meteen contact gezocht geen reactie.
Ondertussen komen er na precies 9 maanden 2 planken bij de lange muur bol te staan. Foto's filmpjes naar het bedrijf gestuurd niks geen reactie.
Afgelopen zondag de 16de febr gebeld mijnheer zou me terug bellen niet dus maandag niet dus de 18de naar de winkel gegaan dicht . Mijnheer een bericht gestuurd . Zou 2 dagen voor zijn zieke vader hebben gezorgd hangt geen briefje van wegens omstandigheden gesloten. Vandaag 20 feb weer naar de zaak en wat blijkt weer dicht. Heb mijnheer al een bericht gestuurd dat hij kansen genoeg heeft gehad en dat ik een officiële klacht in ga dienen .
Naast deze ellende heeft mijnheer me ook op gelicht 50m2 laten betalen terwijl er maar 42.5 m2 is gelegd. De 10db ondervloer is geen 10db ondervloer maar een goedkope versie. De prijs van €14.95 incl is ineens bij mij een vloer geworden van €25,00 per m2 . Heb €1150,00 betaald voor wat🤬

Gewenste oplossing

De bil staande delen vervangen en het te veel betaalde geld terug !!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Baytat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Baytat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen