Klacht Bayu the label: Ik wil dat mijn geld teruggestort wordt

Klachtnummer
# 319984
Gebruiker
Eva
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Product retour gestuurd binnen 14 dagen, onterechte melding van vlekjes, geld wordt niet teruggestort, en totaal geen reacties op e-mails.

De oplossing

Ik sta in mij wettelijke recht om dit product te retourneren. Ik wil dat mijn geld binnen 2 weken teruggestort wordt. Inmiddels zijn we al een maand en 3 e-mails verder die compleet genegeerd worden. De bikinitop wordt nu weer mijn kant opgestuurd en ik zal hem weer retourneren. Graag tevens de tevens de portokosten vergoeden voor het terugsturen.

Ik ben hier nu helemaal klaar mee. Als hier geen gehoor aan gegeven wordt binnen 1 week (dus voor 4 september), zal ik andere online sites gebruiken om dit te melden. Ik sta compleet in mijn recht dus ik weet zeker dat ik mijn gelijk uiteindelijk zal krijgen. Als laatste stap zal ik de rechtsbijstand verzekering aanspreken.

1 reactie

  1. Auteur
    Bayu the label
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Eva,

    Dank voor je feedback.
    Wij geven inderdaad altijd geld terug indien de items binnen 14 dagen volgens onze return policy wordt geretourneerd.
    Helaas heb je onze retour policy niet gevolgd en hebben we het product dat je hebt teruggestuurd als "niet-verkoopbaar" bevonden. Het is voor ons zeer belangrijk dat we hygienische items zonder imperfecties verkopen zodat we al onze klant een schone en perfecte bikini kunnen garanderen. Wij hebben het product dus teruggestuurd.

    Wij vinden het ook heel vervelend maar we handelen volledig via onze policy en staan hier ook in ons recht. Als een product nog verkoopbaar is nemen we het graag terug om iemand anders gelukkig mee te maken.

    We vinden jammer dat je dreigt met slechte reviews schrijven, dit is naar onze mening onterecht aangezien je onze policy niet hebt gevolgd. We kunnen je alsnog uit coulance een kortingscode aanbieden via email. Als je het dan toch wil retouren en je dit doet volgens de return policy, zal je merken dat we zonder problemen een refund geven :)

    Alsnog met hartelijke groet,

    Team Bayu

Ook een klacht indienen over Bayu the label?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen