Klacht Bayu the label: Verloren pakket, en ik ben nu de dupe en verlies 40 euro.
Details
Klacht
Verloren pakket.Nadat ik twee bikinisets eerder had besteld en had teruggestuurd zonder problemen, is de derde bikiniset nooit bij mij afgeleverd. Ik heb hier direct nadat de DHL tracker versprong van onderweg naar bezorgd contact over opgenomen met de klantenservice van Bayu the label. Hier kreeg ik snel reactie op, en Flo zei dat ze dit ging uitzoeken. Ik ging ondertussen bij naastgelegen buren aanbellen om te kijken of zij het pakket hadden binnengekregen. Ik had geen idee bij welke buren ik zou moeten aankloppen, want ik had ook geen briefje van DHL in de bus gehad, dit zou ook niet nodig zijn, want het pakketje paste door de brievenbus.
Enkele weken en vele emails later, heeft Flo het op kantoor besproken en is tot de conclusie gekomen dat ze mijn verhaal graag wilt geloven, maar dit niet kan verifiëren en ik dus word afgescheept met een waardebon van 45 euro. De originele bikiniset kostte 88 euro. Dit vind ik onacceptabel, nu word ik voor mijn gevoel neergezet als leugenaar en verlies door onsecuurheid/slordigheid van een derde partij dus meer dan 40 euro.
Het lijkt me dat je als bedrijf je verzekerd bent voor de pakketten die je verzend, en er dus ook geen aanleiding is om je klant te korten op een fout van DHL.
Gewenste oplossing
Ik wil een nieuwe bikini set op gestuurd krijgen, of het volledige aankoopbedrag terug.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.