Klacht BAZ24.nl: Onprofessioneel, onbeschoft en onbetrouwbaar!

Jenny K

Onprofessioneel, onbeschoft en onbetrouwbaar.
Fatsoenlijke klantenservice, communicatie en klachtafhandeling ontbreekt volledig.

Ze hebben mij (in een dichte transparante zak) een deken verkocht op de boulevard tijdens Ibiza markt in Zandvoort, deze bleek vele halen en kleuroneffenheden te hebben, zeer slechte kwaliteit en dus een ondeugdelijk product.

Bij het indienen van mijn klacht werd er zeer onbeschoft gereageerd door de eigenaar, bij voorbaat werd ik al niet geloofd en er werd geïmpliceerd dat ik het zelf wel gedaan zou hebben.

De deken is ongebruikt gebleven en de beschadigingen zijn niet door mij veroorzaakt. Waardeer het ook niet dat ik daarvan beschuldigd ben.
Foto's spreken voor zich.

Ik was er vanuit gegaan dat mij een degelijk product werd verkocht, maar dit blijkt helaas niet zo te zijn.
Ik heb thuis dekens van 15 jaar oud die er beter uitzien, het ligt echt aan de kwaliteit (materiaal/ productie) van de deken.

Ook ben ik niet gecharmeerd van de ongepaste bejegening van de eigenaar. Je kan niet op een dergelijk botte en beledigende manier communiceren, ik meld met een goede reden de klacht.
Als het 1 haal betrof, tot daar aan toe, maar het gaat hier om ontelbare halen en lelijke kleuroneffenheden. Dit is zeker het geld niet waard en van zeer slechte kwaliteit.

Misschien heb ik inderdaad pech en heb ik een beschadigde deken getroffen, maar mijn vertrouwen is volledig weg (mede door de manier en toon van bejegening). Ik koop liever waar ik met respect behandeld wordt.

Ik heb een maand geleden de klacht gemeld, ze hebben de beschadigde deken inmiddels al 3 weken in hun bezit (volgens track & trance), maar heb nog steeds geen geld terug ontvangen voor de deken en genoodzaakte retourzending (bij klachten ondeugdelijk product, zijn deze kosten voor de verkoper).

Ook hebben ze mijn nummer geblokkeerd op hun enige weergegeven contact nummer op hun website, dit is bizar onprofessioneel gedrag!
ipv oplossen, ontvluchten ze hun verantwoordelijkheid na het verkopen van een ondeugdelijk product. Schrijnend!

Ik heb dit inmiddels ook al gemeld bij de Ibiza markt organisatie, dit soort onbetrouwbare verkopers horen niet thuis op de ibiza markt!

zsm mijn geld terug voor de deken én retourzending!
De eigenaar heeft onlangs nog 2 e-mails gestuurd, waarin hij commentaar levert op mijn online review en ontkent het pakket te hebben ontvangen, ondanks de track & trace aangeeft dat het pakket afgeleverd is. Ik zit nu zonder geld, deken en verzendkosten a 7,25 EUR, de eigenaar vindt het blijkbaar normaal om op deze manier de klant te behandelen en zeer ondeugdelijke producten te verkopen. Een rechtszaak is de enige oplossing, omdat de geschillencommissie aangeeft de klacht niet te kunnen aannemen omdat baz24 geen lid is. Dit is ongelofelijk slecht en onbehoorlijk, ik dien nu als consument een kostbare rechtszaak aan te spannen voor 22,25 EUR. Dit soort winkeltjes dienen per direct gesloten te worden, dit is een een vorm van oplichting.

Wij vinden dat BAZ24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BAZ24.nl?