Klacht Bazar Andalus : Onvolledige,slechte bezorging van Marokkaanse bank door Bazar Andalus uit Rotterdam.

X_leila

Wij hebben op 10 September een Marokaanse bank met een tafel besteld.Het zou binnen 10 dagen geleverd worden.Het kwam pas op 27 September thuis.We hadden een rechthoekige tafel besteld maar er werd een zeshoekige tafel geleverd.Ook misten we de plank die aan de achterkant van de bank geplaatst zou worden.Dit dient om de bank tegen de verwarming te beschermen.Ook werd de zijkant verkeerd gemonteeerd en hierom zien we schroeven erdoor heen.Dit heb ik aan de bezorger(die helemaal alleen was) medegedeeld.Hij verelde dat dit geregeld zou worden.Wij hebben hier meteen de volgende dag met een medewerkster gebeld.En na een paar uur toen terug belden was hij (baas)in het buitenland.We hebben verschillende keren kontakt proberen op te nemen,maar ook prive nummer werd niet opgenomen.Zelfs een mail word niet beantwoord

.Graag zouden we willen dat we de tafel krijgen die we besteld hebben en de plank voor de bank krijgen.Ook willen wij de beschadigingen hersteld hebben zonder verdere kosten.

Wij vinden dat Bazar Andalus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bazar Andalus ?