Klacht Bazuin & Partners: bazuin heeft al mijn salaris in beslag gelegd...ikheb geen KOPER CEN

karina

Cliënte van Bazuin en Partners is CAK B.V. Indien de vordering u niet bekend voorkomt raden wij u aan telefonisch contact met Bazuin op te nemen
via hun telefoonnummer 010-4332488, hun referentienummer is 60073552.
U geeft verder aan dat u niet kunt rondkomen van de door ons vastgestelde beslagvrije voet van € 1.219,09 per maand. Dit hoor ik van jongejans deurwaardr.

Klacht:
Bazuin heeft al mijn salaris in beslag gelegd, Bazuin heeft geen rekening gehouden
met Beslagvrije voet! ?AUB \help mij. ik heb geen cent om te eten. ik heb thuis een gehandicapte man die moet ook eten. Dit kan niet in nederland .. AUB HELP!

Bazuin & Partners
    De klacht van mevrouw Roepan is door Bazuin & Partners ontvangen en in behandeling genomen. Ter afhandeling van deze klacht zal rechtstreeks contact met mevrouw Roepan opgenomen worden.
    karina
    geachte heer, HELP HELP !
    de reactie van bazuin zegt mij helemaal niks weet niks van hun kant. ik stuur elke dag een email maar ze reageren niet op mijn vraag, bij mij gaat het om dat bazuin een deel van mijn salaris terugstort zodat ik mijn schulden kan betalen. anders ben ik
    genijgd drugs te gaan dealen om mijn schulden te gaan betalen en bovendien ik heb een invalide man thuis . hij moet eten.
    ik heb bazuin verzocht 50 euro pm te gaan betalen maar krijg geen gehoor van bazuin.
    Bazuin & Partners
    Zoals reeds eerder vermeld hebben wij inmiddels rechtstreeks (schriftelijk) contact opgenomen met klager. Wij zullen rechtstreeks contact houden met klager en niet via de onderhavige website.
    karina
    Inderdaad ik kom niet uit met 1219,00..mijn hypotheek is al 1607,00 euro pm dit was al bekend bij jullie, doe alsof jullie niet weten wat mijn prive situatie is: alles ia bekend bij jullie.
    maar NU gaat het om de salaris vd maand november, wat is met mijn salaris gebeurd: het gaat om €2.463,39 ?REKENINGNR NL76ABNA0597023328/van wie is deze rekening nr???< ik praat over dit bedrag/ ik moet mijn hypotheek betalen. dit bedrag spoorloos> met dit bedrag kon ik mijn schulden betalen.
    geachte heer,
    mijn schulden stapelen op...en Bazuin&Partner reageren niet en gaan ook niet op mijn voorstel van 50,00 euro.
    maand november hebben een bedrag ingehouden ad 2463,00
    maand december ingehouden ad 1163>>>>
    hoe moet ik mijn maandelijkse schulden betalen. 2 maanden hypotheek 2x1607,00 AUB help mij! ik ben zwaar overspannen.
    Nu komt ook januari derbij
    bvd