Klacht Bazuin & Partners: bkr registratie te lang blijven staan met verkeerd bedrag

pearl

Mijn klacht gaat om het feit dat mijn bkr registratie al zo lang staat door middel van een fout in het systeem bij bazuin en partners als ik allang wist dat het bedrag zo laag was had ik allang kunnen afbetalen en was mijn bkr registratie niet zo lang blijven staan. Hierdoor ben ik pas in 2020 van mijn registratie af terwijl deze fout allang hersteld kon worden ik ben het hier niet mee eens en wil jullie vriendelijk verzoeken dit terug te draaien en de codering graag per direct te verminderen of in te trekken.
Ik ben hier enorm de dupe van want kan al sinds 2009 geen lening aanvragen om bijvoorbeeld te trouwen wat we heel graag willen, ik zit hier heel erg mee.
Ik hoop de tot een oplossing kunnen komen samen wan het liefst wil ik dit jaar nog trouwen en niet pas in 2020.
met vriendelijke groet,
Pearl Martins

gewenste oplossing: Graag codering intrekken of verminderen.

Bazuin & Partners
    Geachte heer, mevrouw Martins,

Naar aanleiding van uw bericht op klachtenkompas.nl bericht ik u gaarne als volgt.

Ik verzoek u vriendelijk uw klacht te mailen aan juristen@bazuin.nl, onder vermelding van uw dossiernummer, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Zonder nadere gegevens kan uw klacht niet in behandeling genomen worden, omdat wij niet weten op welk dossier de klacht ziet.

Wij zien uw reactie gaarne tegemoet.

Bazuin & Partners