Klacht Bazuin & Partners: Niet mee willen werken, ONPROFESSIONEEL

content Niet opgelost
Raak!

wil een duidelijke specificatie van maandelijks ingehouden loonbeslag, enige wat zij willen geven is openstaande saldo.
Reden waarom ik dit vraag is omdat ik al op NUL moeten zitten en niet meer in de min. Berekening met formules op excel doorgestuurd maar willen er niet op ingaan en zeggen steeds toe dat hun berekening 100% klopt en niet over valt te discussieren. pardon als er geld van mij wordt ingehouden heb ik degelijk recht op inzage!

Deze zogenaamde professionals kunnen niet eens communiceren. Meerdere keren telefoon opgehangen. opmerkingen plaatsen als u bent de ENIGE die moeilijk doet, al andere klanten zijn allemaal tevreden. pardon In welke service gerelateerde branche kan je zulke uitspraken maken
Deze professionals beginnen zelfs te schreeuwen. (dacht dat zij erop getrained zijn niet emotioneel te raken ongeacht de situatie) Terwijl ik gewoon rustig verder mijn probleem uitleg.
Zij nemen de telefoon al op alsof zij zichzelf van kant willen maken. Hoe worden deze mensen getraind door bavianen!

Ik zou eigenlijk heel tevreden zijn als deze zogenaamde professionals gewoon niet meer werken, omdat zij toch geen service kunnen geven. (Wat op de site steeds wordt aangeprezen..)

nee, oplossing zou zijn gewoon gevraagde stukken delen en niet uitstaande saldo. Hoe kan ik vergelijking maken met alleen uitstaande saldo.

Raak!
    Geen afspraak willen maken om samen te zitten, Zelfde reactie, exact zelfde details is gedeeld per email. Hoe kan een branche als dit geen specifieke specificatie geven, je zou denken dat het met opzet is. Komt goed. Heb al mijn expenses, loon specificaties waarin hun dossiernummer als referentie staat. Dit krijg zeker een staartje. Kortom: als je in aanraking komt met dit “bedrijf”, vraag elke maand om een specificatie. (Zelfs de update van eigen collegas komt niet overeen met hetgene wat zij eerder hebben gestuurd, toch zo blind niet willen inzien, ook niet na printscreens te hebben gestuurd etc)
    Kijken hoe je dit bedrijf aan kan klagen wegens “ recht op inzage/ persoonsgegevens”.

Raak!
Uiteindelijke oplossing Bazuin wil geen volledige specificatie geven. Na veel andere gerechtsdeurwaarders kantoren te hebben gesproken werd Bazuin al bekritiseerd voor onprofessioneel gedrag wat gemeld moet worden, met hulp een Klachtenformulier opgestuurd naar de kamer voor Gerechtsdeurwaarders (€50) met alle documenten en specificaties plus volledige uitleg incl. namen van alle medewerkers van Bazuin waarmee ik contact heb gehad zodat er geen detail verloren gaat. Hierbij is het tuurlijk nog niet klaar vanuit mijn kant. Ben meer informatie aan het vergaren en hulp ingeschakeld om deze zaak goed aan te pakken.