Opgelost door Bazz Casual: Niet netjes behandeld
Details
Klacht
Op het raam en door de hele winkel borden met daaropSale
50% bij 1 stuk
60% bij 2 stuks
70% bij 3 stuks
Mijn man en ik zien allebei een trui en ik zie nog een pyjama broek en pyjama shirt. Totaal dus 4 stuks.
Komen we bij de kassa zegt de verkoopster "oei ik denk niet dat het geldt voor de pyjama. U moet echt 3 stuks kleding kopen"
Waarop wij zeggen dat de pyjama's gewoon in de winkel hangen en dat er gewoon precies hetzelfde bord boven staat als op alle uitverkoop rekken. Maar volgens haar vallen pyjama's onder lingerie en de lingerie afdeling heeft eigen regels, maar we mochten het vragen aan de mevrouw van de lingerie.
De mevrouw van de lingerieafdeling was duidelijk: er moesten 3 artikelen van haar afdeling worden gekocht.
Wij zeiden weer dat dat nergens stond. Dat het rek pyjama's gewoon tussen de kleding in de winkel staat met precies hetzelfde bord erboven zoals er wel 30 in de winkel staan.
Ze gaf aan niet met ons in discussie te gaan. Het was nou eenmaal zo en wij "konden dan wel in ons voordeel denken, maar daar ging zij echt niet in mee"
We vonden dit heel raar.
Wanneer zij empathie had getoond en iets gezegd had in de trant van: "u heeft gelijk, sorry dat het er niet staat, maar wij moeten het zo doen".
Dan hadden we de artikelen waarschijnlijk nog wel gekocht. Dan maar 60% of we hadden er nog iets bij gezocht.
Maar dit vonden we zo'n negatieve reactie, dat we de spullen maar terug hebben gehangen.
Gewenste oplossing
Het zou fijn zijn om te horen, dat die mevrouw haar dag niet had en dat ze haar excuus aanbiedt- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.