Opgelost door Bazz Casual: Niet netjes behandeld

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 644536
Gebruiker
bozeklantmrt61
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op het raam en door de hele winkel borden met daarop
Sale
50% bij 1 stuk
60% bij 2 stuks
70% bij 3 stuks

Mijn man en ik zien allebei een trui en ik zie nog een pyjama broek en pyjama shirt. Totaal dus 4 stuks.
Komen we bij de kassa zegt de verkoopster "oei ik denk niet dat het geldt voor de pyjama. U moet echt 3 stuks kleding kopen"
Waarop wij zeggen dat de pyjama's gewoon in de winkel hangen en dat er gewoon precies hetzelfde bord boven staat als op alle uitverkoop rekken. Maar volgens haar vallen pyjama's onder lingerie en de lingerie afdeling heeft eigen regels, maar we mochten het vragen aan de mevrouw van de lingerie.

De mevrouw van de lingerieafdeling was duidelijk: er moesten 3 artikelen van haar afdeling worden gekocht.
Wij zeiden weer dat dat nergens stond. Dat het rek pyjama's gewoon tussen de kleding in de winkel staat met precies hetzelfde bord erboven zoals er wel 30 in de winkel staan.

Ze gaf aan niet met ons in discussie te gaan. Het was nou eenmaal zo en wij "konden dan wel in ons voordeel denken, maar daar ging zij echt niet in mee"

We vonden dit heel raar.
Wanneer zij empathie had getoond en iets gezegd had in de trant van: "u heeft gelijk, sorry dat het er niet staat, maar wij moeten het zo doen".
Dan hadden we de artikelen waarschijnlijk nog wel gekocht. Dan maar 60% of we hadden er nog iets bij gezocht.
Maar dit vonden we zo'n negatieve reactie, dat we de spullen maar terug hebben gehangen.

Gewenste oplossing

Het zou fijn zijn om te horen, dat die mevrouw haar dag niet had en dat ze haar excuus aanbiedt
Geboden oplossing
Men heeft excuses aangeboden en bevestigd dat het opgenomen wordt met het team. We mogen de artikelen alsnog met korting kopen, maar dat is helaas geen optie, omdat we niet in de buurt wonen en slechts 1x per maand "een rondje Oud Beijerland" doen. Maar prima antwoord. We gaan gewoon weet voor de lente collectie 😀
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Bazz Casual
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Deze klacht afgelopen zaterdag al met betreffende klant besproken an afgehandeld. Onderstaande mail aan mevrouw gestuurd, waar zij positief op heeft gereageerd.

    Gestuurde Mail:

    Beste mevrouw van Eeuwen,

    Uw winkel bezoek is duidelijk niet verlopen zoals wij het graag zouden willen zien en horen. Dank voor uw bericht, wij werken dagelijks aan verbetering en staan altijd open voor opbouwende kritiek. Zoals het oude familie gezegde luidt: “Bent u tevreden? Vertel het een ander. Bent u het niet? Vertel het ons”.
    Ik deel uw mening over de onduidelijkheid, daarom hebben wij de borden aangepast en een aanvullende instructie aan het personeel gegeven. Ik nodig u uit om alsnog uw aankoop te doen, mits deze nog voorradig zijn. Dan zullen wij de korting verrekenen zoals u deze heeft geĂŻnterpreteerd.
    Onze excuses voor deze gang van zaken.

    Met een vriendelijke groet,

    Ton Hollaar

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bazz Casual?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen