Klacht BB-Hotels: Ik wil het geld terug dat ik teveel heb betaald

Vierzon#2020

Door een fout tijdens de online betaling is er twee keer betaald en gereserveerd. Het was een promotie aanbieding waar bij stond dat er bij annulering geen geld zou worden terugbetaald. Ik heb daarop wel een poging per mail gedaan, inclusief een screenshot van de foutmelding, maar de hotel eigenaar bleef volharden. Ook tijdens ons bezoek was er niets te regelen. Bijzonder want we hadden twee reserveringsmails en hebben er maar een gebruikt. Overigens was de promotie duurder dan een kamer huren op de locatie?? Het lijkt mij een kleine moeite om mijn geld gewoon terug te geven want er is toch al door de creditcard maatschappij betaald, de kamer wordt niet afgenomen en kan alsnog in de verkoop. Ook dat laatste leek geen probleem want het was druk in de hotel lobby met mensen die een kamer wilden. Ik heb er nog aan gedacht om mijn reservering onder de prijs aan te bieden aan andere hotelbezoekers, maar ik denk dat de sfeer dan was omgeslagen en voor 50 euro wil ik geen gedoe. Het feit dat de klachten afhandeling van B&B Hotels kennelijk wordt gedaan door de hoteleigenaar/franchisehouder die passanten bij een aantoonbare fout op de site niet tegemoet wil komen en er dus geen koepel is om je vraag aan te stellen is de hoofdreden van mijn klacht. Ik voel me bestolen doordat ik dubbel heb betaald voor mijn verblijf in een eenvoudige hotelkamer. Ik had voor hetzelfde geld in een mooier hotel kunnen slapen.

Het teveel betaalde bedrag terugstorten en de hoteleigenaar duidelijk maken dat dit niet als klantvriendelijk wordt ervaren.

Wij vinden dat BB-Hotels hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BB-Hotels?