Klacht BB-Hotels: misleidende website heeft geleid tot verkeerde boeking, krijg geld echter niet terug

Klachtnummer
# 67458
Gebruiker
Wiels
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik zocht een hotel in Frederikshavn, Denemarken en kwam op deze website terecht:
http://www.bbhotelfrederikshavn.dk/ Daar heb ik een hotel geboekt , maar dat blijkt helemaal NIET in Frederikshavn te zijn. Ik heb de reservering geannuleerd, maar nu krijg ik mijn geld niet terug.
Ik vind het misleidend als in de url Frederikshavn vermeld wordt, en op de homepage staan 6 hotels vermeld, waarvan er 5 helemaal NIET in Frederikshavn zijn.
Je kunt niet verwachten van een buitenlander dat hij ziet dat de namen achter de hotels plaatsnamen zijn. Mijn indruk was dat het Hotelnamen waren.
Ik heb het Hotel gebeld, maar ze weigeren terug te betalen, omdat je 5 dagen van te voren moet cancellen, wat ik ook belachelijk vindt.

De oplossing

Ik wil gewoon mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BB-Hotels hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BB-Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen