Wij vinden dat BB-Hotels hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht BB-Hotels: vies en erg smerig
Details
Klacht
op de de datum 27 /28/juli 2016 hadden wij een familie kamer gereserveerd in Toulouse city Frankrijk we kwamen daar rond 1800 uur aan .het hotel zag er heel smerig aan de buitenkant uit als je naar je kamer gaat .
echter op de kamer de airco was te smerig om aan te zetten ,en op de kamer kregen we allemaal jeuk van vlooien of andere insecten.
we waren te moe en zijn naar deze omstandigheden toch in slaap gevallen en de volgende morgen weer vertrokken .onderweg nog veel jeuk gehad en toen wij ook aankwamen op de bestemming alles meteen laten wassen .
Op de terug reis op de datum 18-09-2016 had ik weer een familie kamer geboekt in Saint witz Frankrijk deze kamer was boven redelijk schoon maar de airco was defect en beneden in de hal waar de wc zijn was de vloer helemaal nat.Jammer dat dit zo aftakelt als trouwe klant ben ik er een beetje klaar mee en hoop dat ik wel een reactie terug krijg .
Gewenste oplossing
gaarne een gedeelte compensatieBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.