Klacht BBC: Laptop gaat voor 3e keer in 2 jaar tijd aangeboden worden wegens niet functioneren

Klachtnummer
# 310484
Gebruiker
Mier74
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 04-06-2016 kocht ik bij BBC een Medion laptop. Deze is op 18-07-2018 en 10-11-2017 naar BBC gebracht voor reparatie. 1e keer ging laptop niet meer aan. 2e keer werkte de laptop niet op de accu, alleen met voeding.
Beide keren zijn dezelfde reparaties uitgevoerd. Nl software gereset/opnieuw geïnstalleerd om de ongestoorde werking te herstellen. BIOS update werd beide keren uitgevoerd.
Vandaag wederom problemen met deze laptop. Hij kan op geen enkele manier verbinding maken met internet.

De oplossing

Ik wil een laptop die niet ieder half jaar problemen geeft.
Dus graag een vervangend product.
Indien laptop wederom voor reparatie opgestuurd gaat worden, dan vervangende laptop zodat ik niet weer 4 weken zonder zit.
Eventuele reparatie dient kosteloos te zijn.
Nog betere oplossing is een vervangend product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BBC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BBC?