Klacht BBC: Schandalige service

Erwin en Nicole

Zo'n groot bedrijf die zegt dat ze service belangrijk vinden nou vergeet het maar. Ik heb een tablet gekregen van mijn vriend, maar na een tijdje kreeg ik groene vlekjes in mijn scherm en ben toen naar de winkel terug geweest,die gingen hem opsturen, en repareren dacht ik. Nou mooi niet ik kreeg hem weer terug en ze zeiden dat het gemaakt was. Ik zette hem aan en zag nog steeds die vlekjes, bcc heeft hem toen weer opgestuurd. Maar weer niet opgelost hij is nu 4 keer opgestuurd geweest maar de laatste keer heb ik aangegeven dat ik een nieuw apparaat wil hebben want had de hoop wel opgegeven,maar dat konden ze niet zomaar doen moesten ze eerst overleggen nou er is geen overleg geweest want kreeg hem weer gewoon terug met groene vlekken. Ik ben naar de winkel toegegaan en heb gezegd nu wil ik mijn geld terug want heb geen vertrouwen dat het nog goed gaat komen. Na veel overleg met de medewerker en de leidinggevende heb ik een cadeau bon gekregen waar ik in erste instantie niks van af wist kreeg ik pas te horen toen we naar de kassa liepen. Toen werd er ineens gezegd ik kan geen geld geven wij geven alleen een cadeaubon. Hier ging ik niet mee akkoord ik zei ik wil mijn geld gewoon terug ik ga ergens anders een tablet kopen en wil het geld ervoor gebruiken. Nou dat ging dus niet de medewerker zei moet je een mail sturen naar het hoofdkantoor, maar het ergste is ook nog dat ik een verzekering erbij heb genomen en dat die nog niet eens ingegaan is. En ik kreeg dat geld ook niet terug ook niet op een cadeaubon. Met 1 woord schandalig!!!!!

Alle geld terug en een vergoeding

Wij vinden dat BBC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Erwin en Nicole
Nog niks gehoord

Ook een klacht indienen over BBC?