Klacht BBI reizen: Ik heb een pakketreis naar Kreta bij BBI reizen geboekt.

Lishan

Bij het boeken in januari 2014 kon gekozen worden uit een ochtendvlucht (om ca 07.00 uur) en een middagvlucht (om ca 14.30 uur). Wij kozen bewust voor de middagvlucht zodat we op een normaal tijdstip uitgerust met de trein naar Schiphol konden.
In de begin van deze week ontvangen tickets staat de ochtendheenvlucht vermeld. Gelijk een email naar BBI gestuurd en gevraagde hoe het zit. BBI verschuilt zich achter Corendon die de vlucht uitvoert en de algemene voorwaarden. Kan dit zomaar?

Ik wens graag de geboekte middagvlucht voor de heenweg zodat ik niet in het holst van de nacht na een korte gebroken onrustige nacht met de taxi (veel duurder dan treinreis met 40& korting naar Schiphol) moet en gebroken op mijn vakantiebestemming aankom waar ik eerst moet uitrusten/bijkomen. Mocht dat niet mogelijk zijn omdat deze middagvlucht niet doorgaat dan op zijn minst heldere communicatie en compensatie van de extra kosten/overlast.

Wij vinden dat BBI reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BBI reizen?