Klacht Bbq kampioen : Niet werkende bbq.

BBQ pakket besteld inc bbq en gasfles. Na 1 uur nog steeds geen vlees op ons bord, bbq werkte niet naar behoren. Gebeld naar bbq kampioen, maar we werden amper gehoord. Ze zouden er de eerst volgende werkdag op terug komen, niks meer gehoord. Zelf contact opgenomen, na veel gepraat hebben we een kadobon gekregen van €20. Terwijl we voor €145 hebben besteld bij dit bedrijf. Ook komt er nog verzendkosten bij wanneer we bestellen op deze site.

Ik wil een realistische tegemoetkoming, en niet een bon van €20, daar maak je de gemaakte schade niet mee goed.
Achterlijke verklaring bbq was vies, tuurlijk is die vies hoe moeten we anders weten dat ie het niet doet. Jullie zijn grote oplichters, en tuurlijk nemen we contact op via de mail, dan hebben we het zwart op wit aangezien er dingen aan de telefoon zijn beloofd die niet zijn nagekomen. Jullie komen niks na. Binnenkort ontvangen jullie brief en een telefoontje, als jullie gewoon eerlijk en oprecht naar een oplossing hadden gezocht was er niks aan de hand maar jullie liegen en bedriegen de zaak. Daarom nemen we andere stappen, die voor jullie anders kan uitpakken. Ben jullie helemaal zat, achterlijke service.

Bbq kampioen
    Het vreemde in dit verhaal is wel; dat wij de BBQ bij u hebben terug gehaald en dat die gewoon gebruikt was. De BBQ was vies, als hij het niet doet, hoe wordt hij dan vies? Ook heeft onze medewerkster aan de telefoon voorgesteld; om een andere BBQ te komen brengen, dat was niet nodig u loste het zelf wel op. Als u ons een tweede maal had gebeld hadden we dat kunnen doen. Dat heeft u niet gedaan. Nu kan ik daar niks meer aan veranderen. Overigens de BBQ heeft een capaciteit van 30 personen met een half werkende BBQ zou u nog prima vooruit kunnen. Wat overigens ook is gebeurd, de BBQ was immers vuil. De BBQ is bij ons getest en bleek wel gewoon volledig te branden dus wat er precies aan de hand is geweest is mij een raadsel.

Ook een klacht indienen over Bbq kampioen ?