Klacht Bbqtotaalmarkt.nl: Wel betaald niet ontvangen.

Klachtnummer
# 12844
Gebruiker
Carla Gertenaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb op 22-08-2012 een draaispit van Brada / € 89,95 besteld en met Ideal betaald, geen bevestiging en betalingskenmerk ontvangen maar dacht die krijg ik nog.
Niet dus, heb nu verschillende keren gemaild naar hen met mijn betalingsgegevens van de bank met de gedachte dat mijn betaling / bestelling makkelijk te traceren zou zijn.
Omdat ik vaak overdag niet in staat ben om te telefoneren dacht ik dat het via de mail netjes kon worden.Ben nog steeds in afwachting van de spit...is die niet leverbaar dan wil ik op korte termijn wil ik mijn € 89,95 terug. mvg Carla Gertenaar

De oplossing

Zo snel mogelijk de draaispit, zoniet terstond mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bbqtotaalmarkt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bbqtotaalmarkt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen