Klacht BCC: (nog) Niet geleverde bestelling

hbstreng

Op 17/12/2013 heb ik een Krups Nespresso U Pure XN2501 (creme) besteld via de website van BCC als kerstkado voor mijn man. Heb ik aangegeven dat ik de bestelling graag op 19/12/2013 wil ontvangen. Op 18/12/2013 ontvang ik van BCC een e-mail dat de bestelling aan PostNL pakketdienst is afgeleverd en dat het morgen (19/12/2013) bezorgd zal worden, maar het kan ook zijn dat de bestelling overmorgen (20/12/2013) bezorgd wordt. Prima geen probleem. Toen het op 20/12/2013 niet is bezorgd heb ik via contactformulier op de website van BCC een e-mail gestuurd of de bestelling dan op 21/12/2013 bezorgd kan worden omdat wij met Kerst in het buitenland zouden zijn. Hierop heb ik tot nu toe geen reactie van vernomen. Ondertussen volg ik via de app van PostNL de status van de bestelling en elke keer staat er dat het de volgende werkdag bezorgd al worden. Eindelijk zou het dan op 31/12/2013 bezorgd worden maar dat is niet gebeurd en ook niet op 2/1/2013 zoals aangegeven!

Graag zou ik de bestelling alsnog willen ontvangen binnen 2 weken en anders wil ik de koopovereenkomst ontbieden en mijn geld op mijn rekening gestort hebben.

BCC
    Bij het verzenden van uw pakket is bij TNT helaas vertraging ontstaan. Wij zien dat uw pakket ondertussen op 3-1-14 is bezorgd.
    Onze welgemeende excuses voor deze vertraging.

Ook een klacht indienen over BCC?