Klacht BCC: NB: klacht # 125527 nog niet afgewikkeld!!

Gabrielle

22/8 besteld, levering zou 24/8 zijn. Geen levering. BCC onbereikbaar. 28/8 levering aangekondigd maar er wordt op die dag alleen een voucher geleverd. Per email bericht ontvangen dat zou zijn geleverd. Weer meerdere pogingen gedaan om BBC te bereiken per telefoon en per email. Via klachtencompas krijgen we te horen dat de klacht zou zijn afgehandeld. Terwijl de laptop nog steeds niet is geleverd. Gisteren een telefoontje dat de laptop vandaag wordt geleverd. Vandaag een email waarin doodleuk wordt gezegd dat de laptop niet voorradig is en dat vandaag contact wordt opgenomen. Weer niets gehoord. Waar is BCC mee bezig? Dit is ongehoord.

Onmiddellijke levering, indien uiterlijk maandag geen levering geld terugstorten op diezelfde dag.

BCC
    Geachter mervouw de Vries,

De Lenova Z50-70 is helaas niet op voorraad, ook de levertijd is niet bekend. Ik ga voor u opsturen de Lenova type Z50-70I7 deze kost op dit moment 799,00 maar ik verlaag deze naar 749,00 zodat het voor U het zelfde blijft. Het pakket word vandaag verzonden op order nr 4765973.

Vriendelijke groet,
    Ronald van Veen
    BCC electro speciaalzaken BV
    Gabrielle
    Wat is het verschil tussen de bestelde en te leveren laptop? Zonder deze info accepteer ik een andere laptop niet
    BCC
    Geachte heer/mevrouw de Vries,

Graag verwijzen wij u naar een vergelijkingspagina op onze website; hierin staan de verschillen voor u op een rij: http://www.bcc.nl/vergelijking?product=14803583,14803584.

Het aangeboden alternatief heeft een I7 processor, meer intern geheugen en heeft hogere snelheid. Tevens is het een duurder alternatief. Wij hopen dat u dan ook tevreden bent met het inmiddels verzonden alternatief.

K Heessels
    BCC Customer Service

Ook een klacht indienen over BCC?