Klacht BCC: Vage prices , low service !!!!

wybo

Folderakties van BCC zijn onbetrouwbaar. Aanbieding was folder geldig t.m. 23 april 2017. Op 23 april was folderaktie niet meer zichtbaar.Bij navraag verwijst men naar de algemene voorwaarden , waarbij folderakties voortijdig beeindigd kunnen als BCC dat wenselijk vindt. Kortom je hebt niks aan de folderakties van BCC.

Niet meer nodig , ik koop niks meer in de toekomst bij BCC. Vage prices , low service !!!!

BCC
    Beste mevrouw, meneer,

Mijn excuses dat u door omstandigheden niet meer van de actie gebruik heeft kunnen maken. BCC wil hier toch graag in meedenken en u alsnog voorzien. Als alternatief wil ik u daarom de genoemde WMN 16 T 3471 (eenmalig) voor de aangepaste prijs van € 509 ( inclusief plaatsen en aansluiten ) leveren.

Indien gewenst kan dit op korte termijn worden gerealiseerd, reageer daarvoor graag even via customercare@bcc.nl onder vermelding van uw postcode en huisnummer.

Hopende u hiermee naar volledigheid te kunnen voorzien.

Sander

Customer Care
    wybo
    Bedankt voor het late aanbod. Zoals u had kunnen lezen ben ondertussen allang voorzien. Blijf teleurgesteld in de houding van bcc ten tijde van de" aktie".

wybo
produkt kopen met korting.

Ook een klacht indienen over BCC?