Klacht BCC: vervanging van andere product

Klachtnummer
# 108333
Gebruiker
Bessami
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 24 april kocht ik bij u een Laptop bij BCC Alexandrium te Rotterdam.
Het betreft een Lenovo G5-70-I7
Serienummer: 1&59440283)B08257013 CPU: Intel 17-45 10U 2.0G / RAM: 8G / SSHD: 1T+8G indien wij de laptop zouden kopen kregen wij de
Norton antivirus en Microsoft Office 365 gratis erbij . Wij hebben hiermee ingestemd.

Een week later op vrijdag 1 mei terug gegaan de laptop werkte niet naar behoren,
Een andere laptop mee gekregen,
Thuis ontdekte ik dat ik een hele ander laptop heb meegekregen.
Zondag 3 mei ben ik terug gegaan naar de BCChet mijn verhaal verteld maar die begreep het niet. Ben vervolgens op gesprek gegaan met de
manager en hem mij verhaal gedaan. Na overleg tussen de manager en de verkoper kwamen ze tot
de conclusie dat de verkoper een fout heeft gemaakt en mij de verkeerde laptop had meegegeven.

De conclusie die ik hieruit kan trekken is dus dat de verkoper een fout heeft gemaakt waar ik als klant de dupe nu van ben



De oplossing

Ik wil de laptop terug werkende van de BCC zoals deze op 24 april door mijn is aangekocht.

3 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Het filiaal geeft het volgende aan: Bij verkoop is per ongeluk het verkeerde type meegegeven, nl de z50-70. U heeft de g50-70-17 besteld en betaald. Dit type staat op uw aankoopbon en dit type heeft u de tweede keer meegekregen. Onze excuses voor de verwarring.
    Het filiaal geeft aan dat het eventueel mogelijk is om degene die u nu heeft om te ruilen voor de z50-70 met een bijbetaling of de koop te ontbinden. Mocht u van een van deze opties gebruik willen maken kunt u naar het filiaal.
  2. Auteur
    Bessami
    Datum
    Toch is de klant de dupe, op-en neer naar Rotterdam
    High service, Low pricing.
  3. Auteur
    Bessami
    Datum
    Beste BCC,
    Hartelijk dank, de oplossing die door de bcc is aangedragen maakt alles goed.
    Ja echt High serviceNog mals hartelijk dank, ben zeer te vrede over de oplossing die bcc heeft aangeboden.

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen