Klacht BCC: 07-06-2017 tablet ter reparatie en sinds 10-10-2018 weer het zelfde probleem. Bcc wimpelt ons af
Details
De klacht
25-09-2016 een tablet gekocht binnen één jaar was die al stuk. Is 07-06-2017 opgestuurd ter reparatie. 10-10-2018 weer het zelfde probleem met de tablet. 2x bij bcc geweest en we worden afgewimpeld dat de tablet wel opgestuurd kan worden maar de kosten die er gemaakt worden voor ons zelf zijn. Meer kan er niet worden gedaan. Erg vreemd. We hebben ook recht het is een ondeugelijk product en zou op zn minst nog een keer gemaakt moeten worden op hun kosten. Het is een zwakpunt al voor dat de tablet één jaar oud was. Graag wil ik hiervoor een oplossing en niet voor de eigen kosten opdragen want dat is de tablet niet waard.De oplossing
Op zijn minst reparatie op hun kostenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.