Klacht BCC: 07-06-2017 tablet ter reparatie en sinds 10-10-2018 weer het zelfde probleem. Bcc wimpelt ons af

Klachtnummer
# 335800
Gebruiker
Jacquelinevan der horst de jong
Datum
1 reactie

Details

De klacht

25-09-2016 een tablet gekocht binnen één jaar was die al stuk. Is 07-06-2017 opgestuurd ter reparatie. 10-10-2018 weer het zelfde probleem met de tablet. 2x bij bcc geweest en we worden afgewimpeld dat de tablet wel opgestuurd kan worden maar de kosten die er gemaakt worden voor ons zelf zijn. Meer kan er niet worden gedaan. Erg vreemd. We hebben ook recht het is een ondeugelijk product en zou op zn minst nog een keer gemaakt moeten worden op hun kosten. Het is een zwakpunt al voor dat de tablet één jaar oud was. Graag wil ik hiervoor een oplossing en niet voor de eigen kosten opdragen want dat is de tablet niet waard.

De oplossing

Op zijn minst reparatie op hun kosten

1 reactie

  1. Auteur
    Jacquelinevan der horst de jong
    Datum
    Nog erg stil bij BCC........

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen