Klacht BCC: 14 weken en nog geen koelkast

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 489203
Gebruiker
Natan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 06 aug j.l heb ik een bestelling via uw site geplaatst (Ordernummer: 202008-4564840). De levertijd was 3 weken. Tot op heden is mijn bestelling niet binnen.
Ik heb contact gehad met de BCC klantenservies (ca. 10 keer, telefonisch en per e-mail). Elke keer als ik contact met jullie op neem hoor ik dat "...de AGE koelkast eind deze week weer bij jullie wordt verwacht..." wel... 2,5 maand later is de koelkast nog altijd niet binnen.
Op 1 oktober heb ik een e-mail van BCC ontvangen :
“,,, Ik heb voor jou nog even gekeken en zie dat de koelkast gekoppeld staat aan jouw order. Dit betekent dat we hem dus wel kunnen uitleveren aan je.
Gezien de installatie was de 1e mogelijkheid hiervoor pas op 14 oktober. Om verder geen tijd te verliezen heb ik deze datum vast voor je ingepland….” omdat ik op de 14e geen vrij van mijn werk kon nemen, is de leverdatum verplaatst naar 23/10/20.
Ik denk dat de rest voor zich spreekt… vandaag heb ik een e-mail van BCC ontvangen dat mijn bestelling nog niet binnen is. Ik heb (weer) contact gehad met uw klantenservice maar helaas zijn ze niet klachtgericht. Dit is geen oplossing.

Ik vind deze stand van zaken schandalig en vraag van uw het probleem z.s.m. op te lossen.

De oplossing

Z.s.m. mijn bestelling of soortgelijke alternatief leveren.

2 reacties

  1. Auteur
    Natan
    Datum
    Nog geen reactie.. BCC nooit meer !
  2. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen heer Natan,

    Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken m.b.t. deze order.

    Inmiddels heeft u aangegeven dat u de de order wilt annuleren.
    Dit is vorige week gebeurd.

    Als gebaar van excuus stuur ik u een giftcard.
    Ik hoop dat u dit op prijs stelt.

    Met vriendelijke groet,

    Marlies
    Team Customer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Natan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Slecht service, echt nooit meer koop ik iets bij BCC.. ik heb zo veel messen waarschuwd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen