Opgelost door BCC: 2 betaald, 1 ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116774
Gebruiker
henkHR
Datum
4 reacties

Details

De klacht


Filiaal:47-BCC Telesales
Uitleverfiliaal: BCC DC

Orderdatum: 23-06-2015

Er zijn 2 stuks besteld en betaald. Bij binnenkomst van het pakket, inhoud 1x

Dagelijks gebeld, geen contact en veel verwijzing naar de service site. Daar 2x dezelfde klacht ingediend. Tot nu tot nog NIETS gehoord.
Heb tevens gevraagd om het orderverwerkingsproces van dit artikel te tracen.
Het moet nl door iemand in behandeling zijn geweest.

Wachten we verder af ....

De oplossing

Graag een bericht en nazending van het manco artikel

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  2. Auteur
    henkHR
    Datum
    De site voor contacten-service heeft na 2 gedetailleerde mails niet gereageerd. BCC heeft teven NIET gereageerd op een terugbel actie van een BBC-collega. Ik accepteer uw oplossing niet omdat er geen oplossing geboden is. We zijn nu bijna 2 weken verder met dezelfde storing. Ik wacht af......
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  4. Auteur
    henkHR
    Datum
    Het advies om een filiaal te bezoeken ter harte genomen en binnen 45 minuten was de zaak opgelost. Met veel dank aan een geduldige BCC-medewerker van BCC-Hoogeveen.
    Bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
henkHR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen