Opgelost door BCC: 2 betaald, 1 ontvangen

Filiaal:47-BCC Telesales
Uitleverfiliaal: BCC DC

Orderdatum: 23-06-2015

Er zijn 2 stuks besteld en betaald. Bij binnenkomst van het pakket, inhoud 1x

Dagelijks gebeld, geen contact en veel verwijzing naar de service site. Daar 2x dezelfde klacht ingediend. Tot nu tot nog NIETS gehoord.
Heb tevens gevraagd om het orderverwerkingsproces van dit artikel te tracen.
Het moet nl door iemand in behandeling zijn geweest.

Wachten we verder af ....

Graag een bericht en nazending van het manco artikel

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

henkHR
    De site voor contacten-service heeft na 2 gedetailleerde mails niet gereageerd. BCC heeft teven NIET gereageerd op een terugbel actie van een BBC-collega. Ik accepteer uw oplossing niet omdat er geen oplossing geboden is. We zijn nu bijna 2 weken verder met dezelfde storing. Ik wacht af......
    BCC

henkHR
    Het advies om een filiaal te bezoeken ter harte genomen en binnen 45 minuten was de zaak opgelost. Met veel dank aan een geduldige BCC-medewerker van BCC-Hoogeveen.
    Bedankt.

henkHR

Ook een klacht indienen over BCC?