Klacht BCC: 3 keer ongerareed terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 9169
Gebruiker
R Nas
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Via internet bestelde ik december 2011 bij BCC een Samsung tv voor mijn moeder van 75. Na een half jaar gaat deze defect en we ontdekken zelf dat de cammodule-houder aan de achterkan kapot is: als je 'm aandrukt zien we wel goed beeld. TV wordt opgehaald en een week later staan ze voor de deur maar blijkt de doos leeg te zijn. Kan gebeuren. 4 Dagen later staan ze weer met de TV voor de deur echter de reparatie is nu niet uitgevoerd. Weer mee terug. Nog eens een week later staan ze weer met de tv voor deur (nu zonder doos, gewikkeld in een deken) en tot onze verbazing is deze weer niet gerepareerd. Al via hun website klacht ingediend en verzoek om geld terug echter nooit iets op gehoord. Gisteren voor de zoveelste keer (voor €0,10 per minuut) via hun services nummer contact gehad en krijg doodleuk te horen ze geen geld terug kunnen geven want er is nog niet vast gesteld of de tv wel defect is. 'Kan ook aan uw thuissituatie liggen krijg ik te horen'. Als ik geirriteerd reageer dat ze dat al 3 keer hadden kunnen en moeten doen krijg ik te horen dat degene met wie ik spreek al 30 jaar monteurservaring heeft..... Ongelovelijk en mij moeder zit nu nog steeds zonder tv. De TV wil ik niet meet want deze heeft nu zo'n 1200 km in een bestelbus doorgebracht, doos is weg, zit onder de vingers. Nooit, nooit meer BCC.

De oplossing

Nieuwe TV of geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    De tv wordt omgeruild.
  2. Auteur
    BCC
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  3. Auteur
    R Nas
    Datum
    Tot 6 maal heb ik BBC telefonisch gesproken en herhaaldelijk over het geval geinformeerd en het heeft veel te lang geduurd, en pas nadat ik mijn klacht via internet kenbaar maakte, voordat we duidelijkheid kregen over wat er met de nieuwe TV ging gebeuren. 2 Maal zijn we 'onbehoorlijk' behandeld door helpdesk medewerkers.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R Nas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen