Opgelost door BCC: Aankoop tot op heden niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 147141
Gebruiker
P.A.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 19 december 2015 heb ik bij BCC.nl een aantal inktcartridges gekocht. Mijn aankoop heb ik tot op heden niet ontvangen.

De oplossing

Levering van product binnen drie werkdagen.

2 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Allereerst wil ik u nogmaals te kennen geven dat ik het oprecht vervelend vind dat de orders niet naar wens zijn verlopen.

    Per abuis heeft BCC niet voorradige artikelen voor 1 cent op onze site geplaatst. Dit is een foutje. U mag echter niet de dupe hiervan zijn.

    Wij hebben net telefonisch contact met elkaar gehad en u was tevreden met de oplossing die wij aanbieden: een giftcard die in de loop van de week naar u verstuurd wordt.

    Met vriendelijke groet,
    Marlies
    Medewerker Customer Care
    BCC
  2. Auteur
    P.A.
    Datum
    BCC heeft telefonisch contact met mij opgenomen en excuses aangeboden voor het feit dat mijn aankoop niet kon worden geleverd. Ter compensatie werd mij een cadeaukaart aangeboden. Hiermee ben ik akkoord gegaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.A.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen