Opgelost door BCC: Afbeelding koelkast op website komt qua uirusting niet overeen met wat geleverd is

R.M. van Kesteren

On line Amerikaanse koelkast gekocht. Op afbeelding was flessenrek zichtbaar en
in beschrijving van ATAG staat hij er ook bij.
Mag zelf bestellen en betalen bij ATAG voor 175 euro!

Ik wil dat BCC ingaat op het door mij geleverde bewijs ten aanzien van de uitrusting zoals die op de website zichtbaar was. Ze zeggen alleen dat hij niet standaard bij dit model zit.
Als je een afbeelding plaatst en iets anders levert dan moet je alsnog leveren wat op de afbeelding staat.

BCC
    Goedemorgen heer Van Kesteren,

De ze e-mail is naar u verzonden:
    Beste meneer Van Kesteren,

Op klachtenkompas.nl heeft u een klacht vermeld. U verwacht een flessenrek omdat dat in de omschrijving bij de outlet Atag koelkast op onze site stond.

Dat kan ik niet meer nakijken omdat het apparaat niet meer leverbaar is. En de outlet is een uniek exemplaar dat meteen van de site wordt gehaald zodra het verkocht is.

Om u tegemoet te komen ben ik bereid om de factuur van het flessenrek te vergoeden. U kunt dit middels een reply op deze e-mail naar ons versturen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u verder nog vragen verneem ik dat graag.

Marlies

Team Customer Care

R.M. van Kesteren
Uiteindelijke oplossing BCC vergoed op basis van declaratie de kosten van de aanschaf van het ontbrekende flessenrek. Zij beschikken, vanwege laatste exemplaar, niet meer over de informatie om mijn standpunt te verifieren. Ik vind dit een nette oplossing en blijf daarmee positief denken over BCC.