Klacht BCC: Afhandeling retourzending

Paul

Geachte heer, mevrouw,

Op 22 mei 2015 heb ik bij BCC van Sitecom de LN555 en LN554 besteld. Deze heb ik geleverd gekregen op 26 mei 2015. Op 30 mei 2015 heb ik de volledige bestelling geretourneerd. Via de barcode heb ik gecontroleerd dat BCC op 2 juni 2015 het pakket in goede orde ontvangen heeft.

Tot twee maal heb ik de klantenservice gebeld, maar helaas niemand kan iets vinden in het systeem. 1,5 week geleden is mijn melding doorgestuurd naar een andere afdeling, maar ook tot op heden niks op gehoord. Krijg het gevoel dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd en zo moeilijk kan een retourzending toch niet zijn?

Kan natuurlijk altijd iets mis gaan, maar wacht nu ruim 3 weken op de afhandeling van mijn retourzending en de communicatie komt alleen vanuit de consument.

Mvg,

Geld teruggestort krijgen op mijn bankrekening!

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons hierdoor helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Paul
    Ik begrijp dat een storing tot veel overlast kan zorgen, maar ik wacht nu al ruim 3,5 week op verwerking van mijn retour en bij de klantenservice van BCC kan ik ook niet geholpen worden!
    BCC

Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Ook een klacht indienen over BCC?