Klacht BCC: Aflevering na reparatie

antoine

d.d. 18-6-2013 laptop ter reparatie aangeboden bij Filiaal BCC te Oss.
Bij nadere informatie d.d. 29-7-2013 bleek laptop al op 2 juli gerepareerd klaar te staan in het filiaal te Oss.
Bij navraag waarom wij niet waren ingelicht kregen wij van filiaalchef (dhr. Rijkers) te horen dat hij nergens niets van af weet hierop is gesprek enigszins uit te hand gelopen en heb medegedeeld klacht te melden bij Hoofdkantoor en klachtenkompas.
Dhr. Rijkers probeerde op alle manieren er onderuit te komen en bleef bij zijn standpunt van NIETS te weten. Bij nader door hem gedane onderzoek bleek inderdaad dat laptop op 3 juli reeds gereed was maar probeerde er alsnog onderuit te komen door te zeggen dat er waarschijnlijk een brief naar ons was toegezonden maar niet te bewijzen viel. Waarom mij niet telefonisch of door middel van e-mail mij op de hoogte gesteld wat bij het in ontvangst name duidelijk was vermeld.

Bijdrage in reparatiekosten i.v.m. het niet kunnen gebruiken van gerepareerde laptop en nalatigheid van CHEF.

BCC
    Uw reparatie is op 18-6-13 ingeleverd, en op 2-7-13 weer terug in het filiaal.
    Wanneer het apparaat weer in de winkel ligt, wordt u gebeld, bij geen gehoor krijgt u een kaartje of een e-mail.
    Als dit in uw geval niet is gebeurd, bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
    antoine
    Inmiddels schriftelijk BCC Schiphol op de hoogte gesteld.
    Dat er met een simpel excuses de fouten welke door BCC zijn veroorzaakt en ons voor de zowel telefonisch kosten en extra gemaakte kosten laat opdraven vinden wij niet correct.
    Service staat waarschijnlijk alleen bij aankoop in haar vaandel.
    Maar wanneer het er op aankomt laat BCC zijn clienten aan haar lot over. Toch zullen wij niet nalaten RADAR eveneens hierover in te lichten, en voordragen voor koude douche.
    antoine
    Bij de vraag waarom wij niet eerder op de hoogte waren gesteld bij CHEF afdeling BCC te Oss werden wij afgedaan met IK WEET HET NIET. Wordt het niet ten hoogste tijd dat BCC personeel aanstelt welke vakbekwaam zijn , correct en klantvriendelijk!!!!
    Ook niet alleen bij verkoop ,riekt naar?????
    antoine
    Inmiddels RADAR ingelicht en voorgedragen voor KOUDE DOUCHE.
    antoine
    Als ik bij aankoop niet voldoende € eurotjes heb kan ik het toch ook niet afwimpelen met IK WEET HET NIET en het product zomaar meenemen.
    BCC
    U krijgt een casenummer mee , daarmee kunt u de status van u reparatie ook zelf volgen op onze website. Maar wanneer het apparaat terug is in het filiaal, hoort u bericht te krijgen. Helaas is het niet te achterhalen waardoor dit niet is gebeurd. Wij bieden u nogmaals ons excuus aan.
    antoine
    Zoals U kunt achterhalen en bekijken op formulier hebben wij nooit een casenummer o.d. mogen ontvangen en probeert U wederom met een simpel excuses ons tevreden te stellen.
    Eerder hebben wij U medegedeeld dat niet te aanvaarden daar wij niet in gebreken zijn gebleven maar Uw filiaal in Oss en chef ons onbehoorlijk heeft behandeld zie vorige status klacht.
    BCC
    Naar aanleiding van deze situatie is besloten om als gebaar een deel van de reparatiekosten te vergoeden. Wij maken 30 euro over.
    antoine
    Naar aanleiding telefonisch contact met mw. Lies de Groot afd. BCC hebben wij een overeenkomst afgesloten dat gedeeltelijke reparatiekosten worden vergoed n.a.v. de ontstane situatie.
    Hiermede is onze klacht afgehandeld met aantekening dat in vervolg door BCC aangesteld personeel terdege rekening moet houden met klanten, en deze dan ook correct behandelen.
    BCC
    BCC en Marlies de Groot beschouwen de klacht ook als afgehandeld.
    antoine
    Ben accoord met voorstel en deel mede dat klacht hiermede is afgehandeld.
    BCC
    Fijn dat alles opgelost is!
    antoine
    Dank zij o.a. tussenkomst van Klachtenkompas is klacht opgelost. Het beloofde bedrag van € 30,= is helaas nog niet bijgeschreven. In afwachting hiervan verblijven wij,

Ook een klacht indienen over BCC?