Klacht BCC: afspraken niet nakomen en heel veel leugens

Marssie69

Heb 1 maart een droger en een koel/vrieskast gekocht. de verkoper heeft nog gekeken of de koel/vrieskast leverbaar was wat het geval was.Op de bezorgingsdatum kreeg ik een telefoontje dat de bezorgers vergeten waren om de koel/vrieskast in te laden dus moest voor een andere dag kijken om te leveren.(nalevering doen ze daar niet aan) Droger kwam wel die dag maar helaas kapot dus gelijk weer gebeld. volgende dag zou het apparaat omgeruild worden en zo vertelde de medewerkster zouden ze gelijk de koel/vrieskast meenemen. Me spullen gelijk weer in de vriezer gedaan en het oude apparaat weer aangesloten. Volgende dag kwamen de bezorgers rond 14:00 dus optijd de oude koelkast weer uitgezet en spullen in de koelbox gedaan. Toen de bezorgers aankwamen hadden ze alleen de droger bij zich en wisten niets van de koel/vrieskast. Weer BCC gebeld! Medewerker zou er een spoedopdracht van maken en zou terug gebeld worden. Een uur later belde er medewerkster op dat de koel/vrieskast helemaal niet leverbaar was en dat ik nog een week moest wachten! Ik kon een giftcard te compensatie krijgen van €25,- Weer een vrije dag opnemen en spullen in de vriezer die half ontdooid waren kon ik weggooien
Voor een levering wat normaal binnen een dag geleverd kan zijn moet ik nu 3 dagen vrij nemen. Medewerkers van de klantenservice spreken elkaar tegen en liegen glashard tegen de mensen die hun loon moeten opbrengen

Compensatie dat ik onnodig twee extra vrije dagen heb moeten opnemen en voor de spullen die ik uit me vriezer weg heb moeten gooien.

Marssie69
    Graag reactie

Ook een klacht indienen over BCC?