Opgelost door BCC: afspraken niet nakomen en klachten negeren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 110738
Gebruiker
Johan P
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een receiver gekocht. Deze bleek mankementen te hebben. Vervolgens is deze ter reparatie aangeboden aan BCC. De beloofde oplossing termijn van 3 weken werd overschreden. Ik dus in de 4e week bellen. Na wat uitzoekwerk bleek dat de reparatei nog 2 weken op zich liet wachten omdat ze op spullen zaten te wachten. Na deze 2 weken kreeg ik een brief dat ze mijn receiver niet meer konden maken. Dat betekende dat ik samen met een eerdere 'reparatie' mijn receiver 10 weken plus ben kwijt geweest.

Ik direct een nieuwe receiver uitgezocht. Deze zou binnen 2 dagen worden geleverd. Niet dus. Na een week weer bellen. De telefonische medewerker wilde niets voor mij doen. Dus ik de volgende dag naar het filiaal gegaan, blijkt dat de receiver niet meer leverbaar is. Wederom geen enkele reactie van BCC.

Inmiddels 3 klachten ingediend. Maar daar komt geen reactie op. Telefonisch zijn ze niet te benaderen. Service is echt 0

De oplossing

een excuus van BCC + beloven van beterschap dat ze hun afspraken wil gaan nakomen. Ik ben klaar met ze, keer op keer worden geschonden.
Ik heb nog 160 euro aan cadeaubonnen. Ik wil echter hier direct van af, ik wil niets meer met BCC te maken hebben.

2 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Afgelopen vrijdag heeft u contact gehad met een medewerker van het contact center om uw klacht door te nemen. Wij hebben begrepen dat uw klacht is afgesloten maar mocht u nog opmerkingen hebben dan horen wij het graag
  2. Auteur
    Johan P
    Datum
    uiteindelijk wel een reactie gekregen met een excuus

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johan P
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen