Opgelost door BCC: Al 7 maanden aan het wachten op mijn tv

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 373466
Gebruiker
Mandyvkroon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In november heb ik een nieuwe tv bij bcc gekocht (Philips 58PUS6203/12). Daar ben ik snel weer mee terug naar de vestiging in Woensel gegaan. De tv is van zeer slechte kwaliteit. Het beeld bleef er in gebrand staan. Ik kreeg meteen een nieuwe mee. Daar was helaas precies hetzelfde mee aan de hand. Toen heb ik bcc gebeld en hebben ze een monteur gestuurd. Het was niet te repareren dus kreeg ik weer een nieuwe.
Helaas alweer hetzelfde probleem.
Dus heb ik nog een keer gebeld en is er weer een monteur gekomen. Weer was de tv niet te repareren. Toen werd er tegen mij gezegd dat ik een andere tv mocht uitkiezen. Maar ze moesten eerst op een rapport wachten van Philips. Prima. Ik ben heel geduldig. Maar ik hoor elke keer maar niks van bcc. Heb elke maand wel een paar keer gebeld en kreeg elke keer hetzelfde antwoord, ze moesten wachten op het rapport van Philips.
Maar inmiddels zijn we 7(!!!) maanden en heel wat telefoongesprekken verder en ik heb nogsteeds dezelfde slechte tv.
Aangezien bcc niks onderneemt moet ik het maar via deze weg doen. Ik ben er klaar mee!
Zou graag een film willen kijken waarin ik de donkere scenes kan zien i.p.v. een zwart beeld met paar lichte vlekken 😉

De oplossing

Nieuwe tv en een flinke tegemoetkoming

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen heer, mevrouw Kronenburg,


    Wat vervelend voor u dat u zoveel pech heeft met de televisies.

    Mijn oprechte excuses hiervoor.

    Mijn collega stuurt u een e-mail met de bevestiging van de omruiling van de televisie.

    Voor alle overlast stuur ik u een giftcard.

    Met vriendelijke groet,

    Marlies
    Team Customer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mandyvkroon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen