Klacht BCC: Alles gaat fout

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 127053
Gebruiker
GJMB
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 22 juni bestelden wij een stofzuiger, per mail bevestigd met alls leverdatum 23 juni.. Daarna niets meer: geen levering geen berichten. De servicetelefoon een tiental keren gebeld , maar voortdurend onbereikbaar.
Dus een filiaal bezocht. Product bleek niet in voorraad en niet binnen afzienbare termijn leverbaar. Hoewel de medewerkers duidelijk loyaal wilden blijven bleek uit hun commentaren een groot onbehagen over de gang van zaken.
Op 6 juli de order schriftelijk geannuleerd en verzocht onze betaling te restitueren. Op 3 aug. hieraan via een webmail herinnerd.
We kregen 2 schriftelijke reacties met excuses: een die een Cadeaukaart van 25.- zou bevatten maar die was er niet bij, een refererend aan een telefoongesprek dat nooit heeft plaatsgevonden en een Cadeaukaart van 10.-.Maar geen geld terug.
Vanochtend stond de bodedienst voor de deur. Zending uiteraard geweigerd.
We stofzuigen al bijna 2 mnd met dezelfde stofzuiger van een andere leverancier.

De oplossing

Restitutie betaling

3 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Boon,

    Mijn excuses namens BCC. De order is nooit geannuleerd. De stofzuigen heeft al die tijd in bestelling gestaan bij Bosch. Nu deze eindelijk geleverd is door Bosch is deze gelijk verstuurd. Dit is natuurlijk niet goed. De stofzuiger zal weer bij ons retour komen. Zodra deze dan is verwerkt wordt er een retour bon gemaakt. En deze retour order wordt dan aan uw terug betaald op het rekening waarmee de eerste order ook betaald is. Houd u er rekening mee dat het binnen 10 werkdagen weer terug betaald is na ontvangst.
    Met vriendelijke groet,
    Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken
  2. Auteur
    GJMB
    Datum
    Binnen 10 dagen zal blijken of het deze keer goed gaat. We wachten dit af.
  3. Auteur
    GJMB
    Datum
    Zie mijn laatste reactie. Inmiddels zijn we 15 dagen verder en er is niets gebeurd. Afgezien van het feit dat 10 dagen erg lang is voor een affaire die nu al 3 (drie) maanden loopt, maar de leiding is kennelijk niet in staat een belofte uit te laten voeren. Ik ervaar dit als "lak aan de klant".
    Wat moet ik nu nog doen om retitutie te krijgen? Een incassobureau inschakelen?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GJMB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen