Klacht BCC: Barst binnen in PHILLIPS 49PUS7909 scherm

R&R

21 juni jongstleden in de ochtend tv (PHILLIPS 49PUS7909) gekeken hem daarna uitgeschakeld, toen er ik in de middag weer tv wilde kijken zat er tot mijn verbazing rechts in de hoek een enorme barst! Niemand is in de buurt van de tv geweest tv weer uitgeschakeld maar het scherm is nog intact! BCC gebeld om een monteur gevraagt, het probleem uitgelegd foto's opgestuurd! 2 dagen later krijg ik een mail met de boodschap dat ze zijn langs geweest en dag ze hebben geconstateerd dat het me eigen schuld was en dus geen garantie meer heb en dat de doos ooj niet aanwezig was! Allemaal leugens want er is niemand langs geweest en de doos is ook gewoon aanwezig, weer gebeld met CE repairs, zegt de mevrouw aan de telefoon dood leuk nee er is niemand langs geweest en het is je eigen schuld wil je als nog een monteur dan kost het je 90 euro! Weer BCC gebeld en word van het kastje naar de muur gestuurd,ik moet aantonen dat het niet door eigenschuld is, terwijl in het contract duidelijk staat dat de fabrikant/ verkoper dit moet aantonen! nu 2weken later en nog geen oplossing vind dit een zeer slechte zaak!

Of een monteur en vervangend toestel of mijn aankoop bedrag per direct terug! Zoals er in het contract staat!

Ook een klacht indienen over BCC?