Klacht BCC: BCC, HIGH SERVICE???

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 115673
Gebruiker
Andre
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds 4.5 maanden een Indesit vaatwasser van BCC in huis die blijft doorlopen, in de ochtend loopt hij nog steeds, maakt lawaai en doet zijn werk niet......dan maar BCC bellen, high service toch?.....Nou dat heb ik geweten....sta uren in de wacht, reageren niet op mijn e-mail berichten, zouden terugbellen.....wat een drama bedrijf is dit!! Hoe kun je beweren dat je een uitstekende service verleent als je zo met je klanten omgaat?, ben nu 3 snipperdagen en 3 monteurs verder, onderdelen zijn vervangen en nog steeds loopt de vaatwasser door. Heb meerdere malen aangegeven dat de vaatwasser onder fabrieksgarantie valt en hem wil omruilen.....wat is hier nu zo moeilijk aan? Waarom wordt hier niet een makkelijke oplossing voor gezocht? Ik heb vanochtend weer gebeld.....ben benieuwd!!!

De oplossing

Omruilen, is fabrieksgarantie!

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

    Het is voor ons hierdoor helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  2. Auteur
    Andre
    Datum
    Wat een bullshit verhaal, het wordt bijna te genant voor woorden, nu is er weer een storing? Geloof er geen barst van, wel goed voor de statistieken om meteen te reageren, de KPI's en het MT zal trots zijn!
  3. Auteur
    BCC
    Datum


    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  4. Auteur
    Andre
    Datum
    Wat een drama is dit.....BCC geeft 2x maal aan dat zij problemen met hun bereikbaarheidssysteem hebben, klachtenkompas gaat er dan van uit dat het probleem opgelost is....klachtenkompas zet dus geen zoden aan de dijk!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Andre
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen