Klacht BCC: BCC absoluut geen service en nooit meer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 345095
Gebruiker
C.J. Jille
Datum
0 reacties

Details

De klacht

E-reader teruggebracht. 2 jaar garantie en binnen de garantieperiode. Medewerkers hebben mij eindeloos in de winkel laten staan en iedere keer verwezen naar een andere medewerker. Uiteindelijk hebben zij gewoon geweigerd mijn apparaat in behandeling te nemen met de mededeling dat dit een breuk is, die ik heb veroorzaakt. Nu ligt mijn E-reader altijd op mijn nachtkastje of in de lade van mijn nachtkastje. Interessant hoe je dan een breuk kan veroorzaken die niet eens zichtbaar is.Nu is dit niet de 1e e-reader waarbij ik ben teleurgesteld. De 1e ging net 2 jaar mee en zeker 4 maal teruggebracht. De 2e ging net 3 jaar mee, dus geen recht op garantie. Ik verdenk de fabrikanten er dus zeer serieus van dat dit een ingebouwd probleem is. Ik begin het ook zat te worden met e-readers. Het is een simpel product voor een veel te hoge prijs en abominabele levensduur als je het vergelijkt met een lap top. Deze e-reader binnen de garantie, maar BCC heeft daar een andere mening over. BCC beschikt over super natural medewerkers, die aan de buitenkant van een product al een oordeel kunnen vellen. En natuurlijk is dat nooit in het voordeel van de klant. BCC behoort hier dus gewoon de weg te wandelen van een wettelijk garantietermijn en laat de klant in de kou staan.

De oplossing

Ik wil niets meer van BCC en zal er nooit meer wat kopen. Absoluut walgelijke behandeling van klanten.Zij hebben duidelijk gemaakt dat zij mijn product niet in behandeling nemen binnen een garantietermijn en een oordeel geveld aan de buitenkant van dit product. Het hele internet staat vol over klachten van e-readers en de abominale kwaliteit/levensduur. Ik wil dit alleen maar bekend maken aan alle gebruiikers.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BCC is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.J. Jille
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen