Opgelost door BCC: BCC accepteert order maar levert niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 184284
Gebruiker
GeoLee
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 29 augustus een wasmachine besteld via de BCC website. De wasmachine was immers in voorraad. De order wordt onmiddellijk bevestigd en er zal 30 augustus, de dag erna, geleverd worden. Wij ontkoppelen de wasmachine en zetten hem klaar bij de achterdeur. Op 30 augustus neem ik een dag vrij en wacht en wacht en wacht. Geen bericht, geen afmelding maar ook geen levering. Raadplegen van de website levert op dat het toch echt op 30 augustus zal zijn. Ook de dagen erna blijft de leverdatum 30 augustus. Telefoneren heeft geen zin: er wordt nimmer opgenomen. De melding van de website omtrent de levering wijzigt niet. Dan maar naar de winkel in Alkmaar om de kwestie aan te kaarten. Men luistert geduldig maar kan niets doen. Men kan vanuit een BCC-winkel geen contact hebben met het hoofdkantoor. Na een email aan de winkel komt het bericht dat de machine niet op voorraad was op het DC. Een werkelijke verklaring van het niet leveren blijft achterwege. Men laat het bij een excuus.

De oplossing

Een gedegen en eerlijke verklaring van het niet leveren. Een excuusje hebben we al gehad. Voor de vrije dag en alle inspanning (ook de oude energievretende machine is weer in werking gesteld) een gedegen compensatie (zoals een ferme korting) bij het alsnog bestellen.

2 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Goedemorgen heer Leering,

    Wij hebben elkaar telefonisch gesproken en alles uitgepraat.
    Ik bied nogmaals mijn excuses aan voor de gang van zaken.
    Ik stuur een giftcard voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Marlies
    Medewerker Customer Care
  2. Auteur
    GeoLee
    Datum
    BCC erkent tijdens een telefoongesprek, naar aanleiding van mijn melding op klachtenkompas, dat de gang van zaken niet correct was, excuseert en stelt als compensatie voor alle ongemak voor een tegoedbon te zenden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GeoLee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen