Opgelost door BCC: BCC belooft prijsgarantie maar houden je aan het lijntje!

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 359126
Gebruiker
Raymond
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 mrt jl een JBL soundb gekocht voor €299. Op 9 mrt jl staat dezelfde soundbar voor €249 bij Wehkamp en ook bij BCC zelf.
Prijsgarantie ingevuld op 9 mrt. 18 mrt jl via Whatsapp navraag gedaan, kan 14 dagen duren meneer. 26 mrt weer via Whatsapp navraag gedaan, kan elk moment gestort worden meneer. Maandag 1 april nog niks, weer navraag, moest nog even geduld hebben.....

De oplossing

BCC moet gewoon nakomen wat ze beloven.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Raymond
Datum
Uiteindelijke oplossing Nadat ik deze klacht had geplaatst werd ik de volgende dag via de mail benaderd door BCC. Die mail heb ik netjes beantwoord en nog geen kwartier later kreeg ik via de mail te lezen dat het bedrag binnen een week op mijn rekening zal staan. Dat moet dan voor komende donderdag gebeuren.... Tot die tijd is de klacht nog niet opgelost. Aanvulling 14 april 2019: Precies een week later stond opeens het geld op mijn rekening. Ze gaan pas tot actie over nadat je een klacht plaats waar iedereen het kan zien en dan reageren ze binnen een dag met de belofte het bedrag binnen een week over te maken. Dan moet je ook nog precies een week geduld hebben maar dan uiteindelijk krijg je het verschil terug.
Status
opgelost
Beoordeling
angry