Opgelost door BCC: BCC betaalt niet geleverde dienst niet terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 478503
Gebruiker
John#5324
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wasmachine gekocht met extra service aansluiten op trekschakelaar.
Echter heeft BCC wasmachine niet aangesloten, dat heb ik zelf moeten doen. Al 2 maanden bezig met BCC om de aansluitingskosten terug te krijgen. Ieder keer als ik contact opneemt wordt beloofd dat het geld volgende week teruggestort wordt. Tot heden heb ik mijn geld niet terug.

De oplossing

Terugbetaling aansluitingskosten per direct

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Deze e-mail is naar u verstuurd:

    Geachte meneer/mevrouw Vicario,



    Op Klachtenkompas.nl las ik uw klacht.

    Mijn excuses dat u zo lang op het terugstorten van de installatiekosten moet wachten.



    Ik wil heel graag de installatiekosten terug storten.

    Wilt u uw IBAN doorgeven zodat ik het in orde kan maken?



    Ik hoor graag van u.



    Met vriendelijke groet,



    Marlies

    Team Customer Care


Uiteindelijke oplossing

Auteur
John#5324
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen