Klacht BCC: BCC en een ssdkaart deel 2

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 284490
Gebruiker
D. Dobbelaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heeft BCC de klacht van 7 december 2017 op het klachtenkompas wel goed gelezen? Zij verwijzen naar de vestiging terwijl zij inclusief reparatie nu 3 maanden verder zijn. Tot op heden hebbben wij nog altijd niet onze gegevens retour.

De oplossing

De ssd kaart van Acer via het hoofdkantoor. Niet via de vestiging Beverwijk. Daar verwijst de vestigingsmanager naar Acer. Wij hebben echter de koop gesloten bij BCC. Een computer die binnen een half jaar een nieuw moederbord en ssd kaart nodig heeft is een ondeugdelijk product. Wij kunnen alleen tevreden worden gesteld als we ook onze gegevens weer retour ontvangen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. Dobbelaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit is al de 2e klacht over dit onderwerp. En zoals aangegeven lezen jullie de klacht niet goed. Niemand pakt iets op ondanks toezeggingen. Slechte zaak van BCC.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen