Klacht BCC: BCC gebrekkige service en bedrog

Ykuc96

Ik had in september een Lenovo G50-80-I5 gekocht voor €499 en een service plus polis van € 109,95 doordat een medewerker ging preken dat ze alle soorten schade zouden vergoeden inclusief val- stoot en of druk schade. 10 maanden later is mijn laptop stuk gegaan zonder een duidelijke reden en heb ik de laptop terug gebracht naar de winkel waar ze zeiden dat het een val- stoot of druk schade zou zijn terwijl ik mijn laptop netjes op slaapstand had gezet en op mijn bureau had gezet en na 2 uur toen ik de scherm omhoog deed ineens een apart beeld zag met scheuren er in. Vervolgens zeiden ze dat als de schade boven de €150 wij het zelf moesten betalen en als het onder de € 150 was hun het zelf zouden laten maken. Twee weken geleden kreeg ik een mail dat de schade € €132,94 zou kosten en er stond bij dat wij het moesten betalen???? Vervolgens heb ik bcc gebeld en er over gevraagd en ze zeiden totaal het omgekeerde! Nu moeten we het zelf betalen???

Kosteloos de laptop maken of een vervanger geven (dit had de medewerker nou ook vermeld toen we het product gingen kopen)

BCC
    Goedemiddag heer, mevrouw Kucuk,

Ik ga het uitzoeken en kom er op terug.

Marlies
    Medewerker Customer Care
    BCC
    Goedemorgen heer, mevrouw Kucuk,

Het is vervelend voor u dat het scherm van de laptop is gebroken.
    Dit is niet spontaan ontstaan. Er is sprake van val- druk- en/of stootschade.

Dit valt niet onder de fabrieksgarantie of de dekking van de Service Plus Polis.
    Dit staat ook vermeld in de Algemene Voorwaarden van de Service Plus Polis.

Ik kan u helaas niet anders berichten.

Marlies
    Medewerker Customer Care

Ook een klacht indienen over BCC?