Opgelost door BCC: BCC heeft na 1,5 maand nog steeds een retour niet afgehandeld (accoord voor geld retour)

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 486817
Gebruiker
Max uit Utrecht
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Koffie apparaat van Melitta bestelt die vanaf dag 1 niet goed werkt.
Op verzoek van BCC contact opgenomen met Melitta.
De reactie van Melitta duurt echter langer dan de 30 dagen zichttermijn.
Melitta ziet de fout en geeft aan mee te werken aan retour (en financiële afhandeling hiervan) en bevestigd dit zwart op wit.
Apparaat is al 1½ maand geleden afgeleverd bij BCC voor retour, maar financiële afhandeling laat nog steeds op zich wachten (met alle communicatie fouten, zie feitenrelaas hieronder).

De oplossing

Ik wil dat BCC deze retour afhandelt door mijn geld te retourneren (€ 929) via Bol.com (waar ik het heb besteld en betaald).

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag heer Chikhoer,

    BCC gat het aanschafbedrag terugstorten.
    U ontvangt hierover een e-mail.

    Met vriendelijke groet,

    Marlies
    Team Customer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Max uit Utrecht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Jammer dat er 20 contact momenten (en bijna 2 maanden) hiervoor nodig waren om deze retour af te handelen. Vanaf dag 1 was alle informatie namelijk al bekend (bijgevoegd bij retour). Pas na klacht op klachtenkompas kwam er beweging...
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen