Klacht BCC: BCC high service, GEEN SERVICE!

online op bcc.nl
koelkast en wasmachine besteld. keurig aflever dag geselecteerd.
Beschikbaar voor bezorgen geweest van 0900-1800. NOOIT een chauffeur geweest! Na bellen met het klantenservice center uitermate slecht en onvriendelijk behandeld.
Blijkt dat de chauffeur om 0800 bij ons is geweest en geen gehoor heeft gehad en hup weggereden. BCC klantenservice zal dan ook niet zelf even bellen of zo wat er mis is!
Bij de klantenservice gevraagd of ze kunnen afleveren na 0900 tot 1800 maar niet om 0800. DIT IS BIJ BCC ONMOGELIJK! Je geld terug kan maar pas na min 1 week of dat lukt lees je hier in andere posts.
BCC zijn bezorgtijd kan kennelijk in mijn regio enkel voor 0800-0900 men weigert bij de bezorgdienst aan te geven dat wij pas vanaf 0900 kunnen ontvangen.
LET OP wij krijgen dagelijks kleine en grote pakketten geleverd via DHL/TNT/koeriers. deze hebben nooit een probleem!
BCC klantenservice is flexibel als beton.
BCC is telefonische onbeschoft.
GEEN service ipv HIGH

EEN BEZORGING VOOR ONS MA T/M ZA TUSSEN 0900-1700. MAAR DUS NIET OM 0800 UUR !
EEN KLANTENSERVICE DIE IETS MET ZIJN VERVOERDER KAN BESPREKEN IPV ALS BETON NIETS WILT ONDERNEMEN.

BCC
    Voor bestellingen die door de BCC Bezorgservice worden geleverd kunt u één dag voor de afgesproken bezorgdatum na 16.00 uur op de site zien wanneer wij uw bestelling komen afleveren. Dit doet u door bovenaan de pagina op 'Order status' te klikken en uw ordernummer in te vullen. Dit ordernummer vindt u in uw bevestigingsmail of op de orderbon die u in de winkel ontving. Wij werken in bloktijden van 2 uur, zodat u niet onnodig lang hoeft te wachten. Heeft u ons bij uw bestelling uw mobiele telefoonnummer gegeven, dan ontvangt u bovendien een sms'je zodra de bezorgtijd bekend is.
    In ons systeem zien wij dat uw order ondertussen geleverd is.
    PIET
    Wederom flexibel als beton! LEES DE KLACHT. Ik vraag niet te schrijven wat er al honderd keer op je website staat.
    Ja dat er is afgeleverd dat klopt, maar niet omdat jullie zo flexibel waren, maar omdat ik dat was! Uhh en wel 3 dagen later dan gepland! OFWEL GEEN SERVICE! WAT EEN ONMOGELIJK BEDRIJF IS DE BCC, MENSEN KOOP HIER NIET VOOR SERVICE!
    BCC
    Helaas is het niet mogelijk een tijdsvoorkeur te geven. Het tijdsblok van bezorging is 1 dag van te voren bekend.
    PIET
    Bcc schrijft alleen en verschuild zich achter en in hun procesjes en vast gestelde zaken. Men leest niet de klacht en gaat daarmee om ze antwoorden enkel dat wat in hun straatje past.
    Ik zal bcc overal gaan afraden en slecht beoordelen. Bcc ga eens bij wat logistieke collega kijken hoe je het ook zou kunnen doen. En voedt je personeel op vriendelijke en klant gericht te zijn. Brok beton is het bij de bcc. Kansloos en onbeschoft.

PIET

Ook een klacht indienen over BCC?