Klacht BCC: BCC is niet in staat om een kookplaat te installeren. Met name houding Astrid van klantenservice beneden peil.

Klachtnummer
# 94778
Gebruiker
geenservice
Datum
2 reacties

Details

De klacht

aankoop kookplaat 22 januari 2014
installateur vergeet stekker op 27 januari

dien gebeld te worden over nieuwe poging maar wordt niet geholpen

De oplossing

installatie zoals afgesproken

2 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Op uw verzoek is de order geannuleerd.
  2. Auteur
    geenservice
    Datum
    de manier waarop ik behandeld wordt is ver beneden een acceptable niveau. Ik heb uit wanhoop de order moeten annuleren omdat het gezin al lange tijd zonder mogelijkheid tot koken zit. Klantenservice reageert ongeintereseerd en iemand van BCC meld vandaag om 16:00 dat ze niet in staat zijn om hun afspraak na te komen: namelijk installeren. Ik verwacht een gebaar (bijv. een tegoedbon)

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen