Opgelost door BCC: BCC is ontoegankelijk en klantonvriendelijk

content Opgelost
C. Plomp

Op 30/11 Lenovo Tab 2A10-70F gekocht bij BCC. Na ingebruikname bleek de internetverbinding regelmatig (ieder uur) weg te vallen, terwijl volgens de instellingen er wel verbinding is en ook nog met een sterk signaal. Dit is de 2 tablet van dit type waarbij dit het geval is en inmiddels een review gelezen van een andere gebruiker met hetzelfde probleem. Zou wellicht een structurele fout kunnen zijn. Na 3 dagen de tablet volgens de spelregels teruggestuurd naar BCC en gevraagd om ongedaanmaking van de aankoop en terugbetaling van het aankoopbedrag. Na 3 dgn nog geen reactie, dus op 6/12 gebeld. Wegens grote drukte geen verbinding. Diezelfde dag contactformulier ingevuld, waarbij reactie binnen 1 werkdag wordt beloofd. Geen reactie. Op 8 en 9/12 weer gebeld, verbinding werd beide keren na 8 min wachten door BCC verbroken. Weer contactformulier ingevuld. Op 10/12 nog steeds geen enkele reactie dus een brief per post gestuurd. Het is nu 14/12 en het is nog steeds doodstil van de zijde van BCC. Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zo ontoegankelijk en klantonvriendelijk is als BCC. Zij hebben mijn geld èn mijn tablet en laten gewoon niets van zich horen. Ik heb alles geprobeerd om met ze in contact te komen, maar niets lukt en ik ben nu ten einde raad, nog afgezien van het feit dat ik echt ziedend (nog netjes uitgedrukt) ben over deze gang van zaken. Ik koop echt nooit meer iets bij BCC.

Excuses en z.s.m. terugbetaling aankoopsom + verzendkosten

BCC
    Beste mevrouw Plomp,
    zoals geïnformeerd op 14 december is de retour order op 6 december aangemaakt. Binnen de 10 dagen wordt het bedrag teruggestort. Vriendelijke groet, BCC Customer Care

C. Plomp
Op 14 dec. de telefonische toezegging dat aankoopsom + verzendkosten binnen 10 dgn na verwerkingsdatum (6 dec) zouden worden overgemaakt. Aankoopsom is idd terugbetaald, maar verzendkosten à 6,95 nog steeds niet. Na diverse mails hier aan te hebben gewijd, kreeg ik op 30 dec een mail van de heer A. Sleman waarin hij beloofde de verzendkosten handmatig te verwerken en door te geven aan de financiële afdeling, die het in orde zou maken. Tot op heden nog steeds niets ontvangen, dus de klacht is nog steeds niet opgelost. Inmiddels zijn ook de verzendkosten terugbetaald, dus de klacht is uiteindelijk na 6 weken opgelost.

Ook een klacht indienen over BCC?