Klacht BCC: BCC komen de levertijden niet na en zijn via alle kanalen onbereikbaar.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 119098
Gebruiker
jh
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Er zou woensdag een bestelling bezorgd worden maar tot heden nog niets.
Ik heb er vandaag wel 20 telefoontjes en evenveel mails aan gespendeerd maar zonder resultaat. Als je via hun telefoonnummer belt krijg je wel snel iemand van de andere afdelingen te pakken maar niemand van levering.
Je kan een uur wachten maar geen reactie.
Wij hebben de bestelling gedaan v.w de snelle levering (op voorraad).
Ik moet het artikel voor het weekend hebben of de mogelijkheid het te annuleren.

De oplossing

Leveren morgen (vrijdag 17-7-2015) of geld terug.
Dan kan ik voor het weekend ergens anders nog een product kopen.

9 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum

    Helaas hadden wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgde voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken.

    Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  2. Auteur
    jh
    Datum
    Ik moet de bestelling morgen hebben anders heb ik niets aan . Het artikel moet mee met vakantie. Dus dan is er maar een oplossing geld terugstorten.
  3. Auteur
    BCC
    Datum


    Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  4. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hahn,

    Wij hebben getracht telefonisch contact met u op te nemen omtrent uw klacht. Helaas bent u niet bereikbaar.

    U heeft aangegeven dat u het product vrijdag 17 juli wilt ontvangen. Helaas is dat niet gelukt, omdat het product niet op voorraad is. Tevens heeft u verzocht dat u het geld terug wilt indien het 17 juli niet bezorgd kan worden.

    Op uw verzoek zullen wij de order annuleren. Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen gecrediteerd.


    Met vriendelijke groet,
    N. Timar
  5. Auteur
    jh
    Datum
    U kunt deze order annuleren. Dit heb ik reeds eerder gedaan via uw contactformulier op uw website. Jammer genoeg krijg ik echter hierop geen enkele bevestiging. Contact met uw befaamde bcc contact center is nagenoeg onmogelijk!
    Ik ga er vanuit dat het bedrag binnen 10 dagen op mijn rekening staat.
  6. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hahn,

    De order is reeds geannuleerd op 24 juli.

    U kunt ervan uitgaan dat het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen na annulering op uw rekening staat.

    Met vriendelijke groet,

    N. Timar
  7. Auteur
    jh
    Datum
    Het aankoopbedrag is binnen de afgesproken tijd teruggestort.
    Hierbij is de zaak afgedaan. Ik zal volgende keer toch 2x nadenken voor ik weer wat bij BCC bestel.
  8. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hahn,

    Wilt u zo vriendelijk zijn om de klacht te sluiten. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom. Hiervoor dank.

    Met vriendelijke groet,
    A Sleman
  9. Auteur
    jh
    Datum
    Het geld staat weer op onze rekening.
    Contact telefonisch, mail of schriftelijk is bij BCC zeer slecht.
    U heeft telefonisch geprobeerd. Maar zoals ik in de mail en klacht beschrijf waren we op vakantie. U ad verteerd met lage prijzen hoge service. Ik denk dat u toch iets moet aanpassen, of gaan werken om uw service!!!
    Wij hebben een telefoonkosten van bijna 8 euro gemaakt.
    Maar het woord sorry heb ik nooit van u gehoord.
    Ik koop iets op basis van beschikbaarheid, en dat was het niet!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen