Klacht BCC: BCC komt haar afspraken herhaaldelijk niet na

Gehamer

Ik heb een soundbar ter reparatie aangeboden. Dit zou ongeveer 3 weken duren. Ben inmiddels 3 maanden aan het wachten en door BCC wordt fout op fout gemaakt. Ongerepareerd retour gezonden, reparatiekosten ineens en om onbekende reden veel hoger dan afgesproken, komen afspraken niet na en reageren niet op verzoeken.

Ik ben tevreden met een gerepareerde soundbar en een compensatie in tijd en kosten. Het wachten is frustrerend, de communicatie kost veel tijd en geld. Als dit nog een week aanhoudt, dan zal de case worden overgenomen door de rechtsbijstand waar deze eind vorige week is aangemeld. Mocht het zover komen, dan wordt tevens aanspraak gemaakt op de kosten van de rechtsbijstand.

Gehamer
    De klachtenafhandeling bij BCC is slecht. Lang aan het lijntje gehouden, pas nadat ik juridische stappen had aangekondigd kwam BCC ineens in actie. Te laat dus. Uiteindelijk bleek dat BCC de subwoofer was kwijtgeraakt (!). De oplossing die mij werd aangeboden was minimaal: vergoeding van de dagwaarde. De gevolgen zijn groter (o.m. nieuwe investering). Uiteindelijk geschikt voor € 100 extra korting. Erg teleurgesteld in dit bedrijf, verlies moeten nemen, ik koop hierna niet meer bij BCC.

Gehamer

Ook een klacht indienen over BCC?